I need...

a lifetime holiday



lite senare idag
när klockan blivit lite mer än
sjukt jävla tidigt
då ska jag traska till apoteket
eftersom jag hört att dom numer säljer
receptfria sömntabletter
så nu ska jag gå och bli
pillerknaprare
grattis skövde!
men det är det värt
om jag kan sluta upp med de här
sova-fem-timmar-om-dygnet-fasonerna


för övrigt tycker jag att det är illa värre
att nya potter-filmen är färdig
men ändå inte kommer visas
förrän till sommaren
ska jag inte få gå på bio förräns då?!





Dagens soundtrack:

http://www.youtube.com/watch?v=gDGdiAtyWIY



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0