men jag...

stannade på mitt rum
och såg dagarna gå...




det är en sånhär dag idag....



Din/Ditt första:

Operation: Förra sommaren, höger stortå. Lamt? Javisst!
Piercing: Öronen, sen naveln, sen tungan. Funderar på läppen...
Sport: Ridning och fotboll
Husdjur: Snobben, hunden som lärde mig gå, Pandora som var Sarina och Coralles mamma och det fanns säkert nån katt med i bilden
Semester: Var nog Schweiz... för övrigt ända utland jag varit i, förutom D-mark
Konsert: Haha, mamma, moster och kusinerna såg Jan Johanssen efter han vunnit Melodifestivalen... inte mitt stoltaste ögonblick!

Just nu:

Äter du:
Alldeles för mycket....
Dricker du: Festis med sugrör, haha...
Ska du: Hoppas på att ett mirakel händer och jag slipper mögla i lägenheten hela lördagen...
Lyssnar du på: The Rolling stones - Paint it black
Väntar du på: Som sagt... ett mirakel!
Tittar du på: Nån MTV-grej
Har du på dig: Träningskläder, eftersom jag funnit det meningslöst att bry om att ta på nåt annat...

Din framtid:

Barn:
Inga egna iaf....
Giftermål: Blir alldeles för komplicerat att skilja sig sen...
Karriär: Om jag lever så länge, bör det finnas någon mening i det och helst lite cash...

Har du någonsin:

Kysst en främling:
Alla har vi väl druckit alkohol jaa....
Tappat bort glasögon eller linser: Ja, solglasögon säkerligen, med tanke på hur många jag köper...
Brutit ett ben: Nope...
Rymt hemifrån: Nope....
Röntgats: Lungorna... vad som var fel är det aldrig någon som kommit fram till, men ont hade jag och dålig som fan va jag
Krossat någons hjärta: Eeh, tro det eller ej!
Nobbat någon: Ett par....
Gråtit när någon dött: Självklart

Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet:
Eller ska jag gå förbi en gång till?!
Gud: Inte särskilt nää...
Mirakel: Det måste jag väl, annars ser det mörkt ut...
Aliens: Alltså, jag vet inte....
Magi: Nånsin hört en bra låt? Sett en bra film? That's magic!
Ett himmelrike: Det måste finnas nåt....
Tomten: Ooooja!
Änglar: Dom finns, i olika former
Transformers: Ehh,nä!


Blandat:

Är du kär i någon:
Nope
Önskar att du bodde någon annanstans: För tillfället, ja!
Tycker andra att du är attraktiv: Inte särskilt verkar det som, om inte han den där är full!
Dricker du: Varje dag... Helst mjölk
Använder du droger: Coca cola och alkohol
Vilket shampoo använder du: För tillfället, eeeh, nåt rött med färgbevarande gojs...tror inte det hjälper!
Vad är du rädd för: Ormar, fobisk! Och båtar i vatten, iaf om jag måste befinna mig på båten!
Gillar du att tvätta: Inte särskilt nej...




Dagens soundtrack #2: The rolling stones - Paint it black


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0