Tänk om...

apelsinen vet
att den finns till
precis som dill
och alla snabba makaroner?!



en trevlig liten låt det där
för övrigt är jag jävligt uttråkad
och tycker ett besök vore uppskattat
men eftersom jag vägrar skicka en inbjudan
så blir det inget
istället blir jag gnällig och rastlös
och börjar funderar över om jag får sova inatt
eller inte
och när jag blir på det här humöret
dyker tankarna på det som kunde varit upp
trots att jag försöker att inte gå den vägen
igen
men ibland hade jag behövt ett tidsfördriv
och just det tidsfördrivet var uppskattat
även om det bara var för stunden
för så länge det inte finns något annat
eller någon annan
så lär jag gå tillbaka dit om och om igen



jag gillar dock min nya Wall-E-pez



Dagens soundtrack #3: Hello Saferide - Highschool stalker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0