When will you...

be back again
do you think we can...?!




paint it black har rullat frekvent den senaste tiden
och plötsligt kom jag på det
bästaste julklappen till en far som allt har
Rolling stones!
så självklart
efter the kinks och led zeppelin
givetvis stones
nu ska jag bara få folk att förstå
vad dom ska köpa till mig
tror dock mamma min redan klurat ut nåt fiffigt
eftersom önskan om en ny dammsugare
följdes av ett
"kan du inte önska dig det i födelsedagspresent?"
kanske blir första julen på länge
där jag inte i förväg vet exakt vad jag får
förhoppningsvis blir det inte som förra året
när bror min och jag dagen innan dopparedagen
irrar runt i stan
för att hitta MIN julklapp
och som sista utväg kör hem med en cd-skiva
visserligen med Timo
men ändå...
inte sådär jättespännande!!

blev inget apotek idag
blir imorrn
återkommed med rapport
med ev effekter



Dagens soundtrack #3: The Rolling stones - Satisfaction (I can't get no)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0