You show up...

just to go



på väg till föreläsning
varav jag missar hälften
eftersom jag ska "spela" gitarr
sen ska jag fortsätta översätta
marknadsföringsbegrepp
och därefter beger jag mig antagligen till
fagrabäck och tränar med f16

och i tidningen idag kan man läsa
att mitt kära abetong varslar folk
och tjugo stycken får gå ifrån vislanda
vilket gör att jag finner mig i ett tillstånd
där jag kanske inte har nåt jobb kvar
inte för att jag är där så jätteofta numer
men jag är ändå anställd
och även om jag inte är alls
någon av de senaste som blivit anställd så
infinner sig ändå en viss oro




Dagens soundtrack #2: Steso songs - Tonight it's oh too dark



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0