Everybody's looking...

for intimacy...



blahablaha jakanintesova blaha blaha
blablabla lessenärjagoxå blablabla
och någonting säger mig att allt det här
hänger ihop
hjärnan går på högvarv 0456
en onsdagmorgon
det är allt från bilar
som inte längre är någons
petningar
och vetskapen om att vara sämst
och få det insparkat i huvudet
vareviga tisdag och torsdag
(varför tränar ett div 2 lag bara två gånger
i veckan!?!?!?!?!?!)
eller bara att sakna det där att få en
kram då och då från någon som bryr sig
eller iaf låtsas att han gjorde det
någon som kanske för en gångs skull
lyssnar istället för att påpeka att jag får skylla mig själv
problemet ligger ju så mycket längre bort
än så kära du
och kanske att du någon gång skulle se det
istället för att låta gamla tider vara nya
det stod att sömnsvårigheter kunde leda
till depression
jag skulle inte vilja ta det så långt
jag är bara en tjugonånting tjej
som inte har en jävla aning om vad
jag håller på med...




Dagens soundtrack: Neverstore - Hold on



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0