You got a fast car...

is it fast enough so we can fly away
we gotta make a decision
we leave tonight or live and die
this way




folk verkar läsa den här bloggen när inget skrivs i den
folk man vill ska höra av sig
gör inte det
men däremot till närstående personer
som man själv tycker de kan hålla sig ifrån
men allt det där spelar liksom inte så stor roll
för jag har en älskling med kolik
och lite för hög ålder
som jag oroar mig för
en älskling lika tjurig och egensinnig som jag själv
och kanske är det därför som bandet mellan oss
är så starkt
och folk påstår att man inte kan känna likadant för djur
som man gör för människor
men jag så mycket kan jag lova er
att när den dagen kommer
då går mitt hjärta sönder
och det kommer inte bli helt igen...





I'd always hoped for better
thought maybe together you and I would find it
I got not plans I ain't going nowhere
so take your fast car and keep on driving




Dagens soundtrack: Tracy Chapman - Fast car


Kärlek...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0