and by...

protecting my heart truly
I got lost in the sounds...




Bibliotek. Bibblan. Det kan vara den fulaste förkortning som någonsin skapats. Jo men så att... det är det jag pysslar med när jag pluggar. Det och dricker kopiösa mängder vatten. Av någon outgrundlig anledning. Kan ha att göra med gårdagens utgång... men jag är inte helt säker. Jag kanske bara är lite ovanligt törstig också...
Men den stora frågan just nu är vad jag ska läga för kulinarisk läckerhet idag... Makaroner och vegetariska köttbullar kanske?! Med en hel del ketchup... Mmmmmmm...




Dagens soundtrack #2: Regina Spektor - Fidelity



El frido, jag och döskallen som bor på min ytterdörr....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0