and she'd never have to know...

what it's like
when your heart breaks



alltså, mina grannar får ursäkte, men nu finns Anna på youtube, så det är det enda som går runt här i lägenheten... Jag vill vara Annika Norlin, snälla?!


Första dagen i skolan. Första dagen på nya jobbet. Gjorde dock inte så mycket haha... Men jag har lagat mat till El Frido idag. Det gjorde jag rätt bra...




you know we could have had a daughter and we could have namned her Anna



För övrigt så är det genomsnittliga besökarantalet på den här bloggen sex personer. Det känns överväldigande att nå ut till så många personer... faktiskt. Det kluriga är att inte veta vilka dessa sex personer är. Det hade varit trevligt.... kanske att jag skulle göra ett personligt inlägg till var och en. Jag menar, ni sex personer har ju ett gemensamt intresse att tala om!




Dagens soundtrack #2: Känns rätt överflödigt...




Ngt försenat, men ändå!


Kommentarer
-

Du har en hemlig beundrare! Du skriver kul och man blir aldrig besviken på att du inte uppdaterat.. keep on going!! PUSS!

2008-09-02 @ 07:26:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0