And then...

when the grey morning comes
you'll forget about me...



spenderade natten i mitt gamla flickrum
de rosa tapeterna med vita moln har numer
bytts ut mot mer trendriktiga i svala färger
och i sängen där alla gosedjur förut trängdes
ligger det kuddar som någon får flytta på
varje gång han snarkar
egentlingen skulle jag delat dubbelsäng med kusin vitamin
men eftersom jag då och då kommer på mig själv
med att inte alls passa in någonstans
så gick jag hem vid ungefär samma tidpunkt
som alla sittplatserna i andra kusin vitamins lägenhet blev upptagna
och ciggarettröken låg tät i vardagsrummet
trots att cancerförsökspersonerna strandade på balkongen
återigen har jag hamnat där jag en gång var
och jag undrar
återigen
om det finns någon mening med någonting överhuvudtaget...





whatever!



Dagens soundtrack: Tori Amos - I don't like mondays



Åke..

Brorson i flyttkartong

sönderslagen spegel...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0