and then...

when the grey morning comes
you'll forget about me...




hur fan ska jag klara av det här? jag har haft en del jobb, det här är nog värst! dock hade vi en  dugga igår. något chockad steg man ur lärosal M1053 och gick upprörd hem och städade hela lägenheten. eller jag cyklade men principen är den samma! resultatet skulle meddelas via mail, då de som inte klarade duggan får göra den en annan dag... om vi säger så. men som vanligt står inte jag med på någon maillista, så det dök aldrig upp nåt mail i min inkorg. återvänder ett par timmar senare till olympen, för föreläsning med Hageskog... varpå någon, denna någon kan mycket väl ha varit mange schmidt (mjoo, han går i min klass!) glatt meddelar att "Emmie du var ju en av de fem som klarade duggan". Där ser man... ibland är man inte så dålig som folk låter en tro...




Dagens soundtrack: Alltså jag vet inte... jag har inte kommit så långt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0