I hate you...

'cause I need you
'cause I know that you don't care



har sovit så sjukt dåligt inatt
kollade klokcna 0233
0413
0624
0801
och klockan 0934 ringde dom från phonehouse
är du nöjd med ditt abonnemang?
(ja men jag behöver en ny mobil)
har du internet?
(det ingår, men jag behöver en ny mobil)
har du en bärbar dator?
(jaa och en mobil som är sönder)
har du trådlöst internet?
(nää jag har ingen sommarstuga jag behöver åka till för att vila upp mig med ett internet i släptåg, däremot behöver jag en ny mobil)
ja men tack då, ha en fortsatt bra dag
(men hallå, jag behöver en ny mobil!)




Maybe there's a God above
but all I've ever learned from love
was how too shoot somebody
who outdrew ya
And it's not a cry you hear at nightI
It's not somebody who's seen the light
It's a cold and it's a broken
Hallelujah



Dagens soundtrack: Jeff Buckley - Hallelujah















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0