Jag funderar...

på hur jag ska ta mig till apoteket på Theleborg
just nu är jag inte kapabel till mycket alls
men jag behöver nässpray
och halstabletter
och kanske något att äta
(därför är det väldigt bra att apoteket på Theleborg
ligger granne med Statoil... på Theleborg)
och jag funderar på hur jag bäst ska ta mig dit
bil känns något farligt i det här tillståndet
cykel känns njaaa
och gå är inte att tala om
det är nu man inser hur bra det är
att ha mamma inom minst tre kilometers avstånd
avståndet är just nu väääldigt mycket längre
jag har iaf inte ont i halsen a la förra vinterns
jag-kan-inte-andas-halsont
det är mer bara
jag-har-feber-och-snoret-rinner-halsont



Dagens soundtrack: Alltsåå... jag vet inte...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0