and the darkness...

inside you makes you feel
so small...





började dagen med att springa på
schmidt och tobbe i fiket
och det visade sig att tobbe och jag
a k a "vi som blev över"
inkasserade ett VG på projektet i marknadsföring
resten av dagen har spenderats med spss och
power pointpresentation
pizza med grabbarna grus
och undervisning av ems och el frido
i spss
en runda förbi melrose hann vi oxå med
för att spana in ems kommande place
förhoppningsvis
och en glass på willys för emsx2 blev det också

däremellan synen av något
som det inte talas om mer här
men som jag har sagt;
tufvanängen is the place to be




och för övrigt har min ena växt börjat blomma
den har hängt med mig i flera år
långt innan lägenheten i weset
och aldrig blommat innan
nu är den på G
jag är förbannat stolt!!



Dagens soundtrack: Mando Diao - Dance with somebody



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0