and you said...

do you wanna come to the party
whit me? I was over the top...





jag skule ju inte prata mer om det där
så då gör jag inte det



oh though everybody knew how it would
end up with me
saying me saying
stay stay with me



för övrigt händer det inte sådär jättemycket
inte sådana där spännande saker
som det händer i andras liv jag har här i närheten
det är seminarie imorn
gym och funderingar där emellan
kollar lite film då och då
som jag lyckades sno med mig hem från
min kära bror och svägerska
blev ps I love you igår
lite sisådär småmysig film
egentligen går jag mest och väntar
på att lönen och csn-bidraget ska ramla in
blir så mycket roligare då
vill jag tro iallafall!



if you love someone
you should not let it show!



Dagens soundtrack: The Dora Steins - Stay you don't have to go




Theo - med världshistoriens fulaste mössa! Fast det väger han upp genom
att vara världens gosigaste brorson som överröser sin faster med kramar
när hon kommer och hälsar på... (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0