Hold me up...

I'm feeling down
just a little bit





eftersom alla brymanreferenserna
är puts väck
gjorde jag idag en dum sak
en självisk sak
en taskig sak
då det stod ett exemplar på reservationshyllan
men inte under mitt namn
så "lånade" jag den under en sisådär
tvåochenhalv timma
jag hoppas verkligen inte tjejen som skulle låna den
var där under dom timmarna
för jag behövde verkligen den
VERKLIGEN!
och nu är jag är färdig med uppgiften tills imorn
och med mitt uppsatsPM
så nu ska jag ägna resten av dagen åt
att straffa mig själv
lovar!
Nåja...

och imorn ska jag göra en fuling till
jag tänker gå på det tidiga seminariet
och låtsas tillhöra grupp ett
och inte två
eftersom så många "påstår" att dom tillhör
grupp två när dom inte gör det
då kan väl jag göra samma sak och ägna
eftermiddagen åt att träna istället?!
Ha!



Dagens soundtrack: Stonesilk - Hold me up


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0