I need a place...

to hide
before the storm begins...



smålands spotifyliste vecka 18
kan man nu lägga till egna låtar till
vilket jag tycker är väldigt roligt
det är därför hälften av dom som ligger där nu
är mina
så kul man kan ha det
det var iofs innan det blev grillning med gänget
och sedan dess har kvällen varit kanon
ganska så lagom kanon
ni vet
man ser nån
hälsar på nån
och så går man hem och är glad
just det ja
jag skulle ju inte prata mer om det där





and I'm banging on your door
so c'mon and let me in



vad händer imorn då?
efter att jag har cyklat till samarkanden
och letat efter skor
jag tycker sivans
det verkar inga andra tycka
men om jag går med på värnamo
är inte grabbarna grus då skyldiga mig
en sivans både på onsdag och lördag
nästa vecka
eftersom Smålands styr och ställer
och vi förväntar oss bra musik
jo jag tycker faktiskt det!



Dagens soundtrack #2: White lies - A place to hide



såhär slutar saker och ting när vi umgås... även utan alkohol!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0