Its a cold thing...

you never know all the ways I tried
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside
And now you're gone it's like an echo in my head
And I remember every word you said



det är lite tragikomiskt om man hade varit insatt
jag är insatt
och numer även insiktsfull
jag vill tro att har man väl insett något
så är det enklare att låta det gå
även om man egentligen inte vill
så nu låter jag det gå
och hädanefter kommer det inte handlar
om det där något mer
det är över nu.




And I am helpless, sometimes wishing's just no good
Cause you don't see me like I wish you would
Cause you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine




Dagens soundtrack: Robyn - Be mine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0