I've lost...

the tears far away
and I never let them see...



dagen har bestått av gym
solskensdyrkan med alexa och stella
och rundan runt sjön med Ems
en väldigt bra dag på det hela
varit på ledarmöte med klubben
och det finns ju inte att jag kan överge
mina tjejer nästa säsong
det får bli den blåa dressen ett år till

nu blir det hockey
via radiosporten
givetvis
dock dyker det upp en teveapparat från min älskade kusin
som turligt nog precis flyttat till hus på landet
(trots att hon i hela sitt liv påstått att hon ALDRIG
skulle bosätta sig i ödemarken)
och därför har en teve eller två för mycket
det blir också vaniljglass varma hallon
och senaste numret av ELLE

och resten av helgen består av
jobb 1100 - 1700
jobb 1200-1700
och så än mer lite hockey



däremellan fortsätter jag vänta...




Dagens soundtrack: Esther - Hollow


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0