Leaving me out..

in the wild
but why?



och för övrigt vill jag rikta ett stort
tack till grannen och dennes sällskap
 uppe på tredje våningen
som vid elvasnåret ringde på varje dörr
i min korridor
smart som jag är öpnnade jag givetvis inte
det gjorde däremot han jämte
klockan ett ringde dom på igen
dock inte på min dörr
men likväl hans jämte
kan tänka mig att han måste varit glad... inte
och sedan
som grädde på moset
(varför säger man så, jag har aldrig haft grädde på mitt mos?!)
fortsatte festen fram till halv åtta i morse
Mmmm...



and I know it's your right
to think what you will
about me...





Dagens soundtrack #2: Kristofer Åström - The Wild <-- Jävligt bra låt. Lyssna!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0