Standing in the light...

of your halo



ibland vet jag inte
men jag tycker det borde finnas mer ödmjukhet
varför måste man hela tiden stoltsera med det
man har
tillgångar och hur förbannat bra man är?!
varför inte istället lyssna på andra
ge någon annan chansen att lysa
eller bara få tala till punkt
utan att bli avbruten
kanske är jag inte tillräckligt tävlingsinriktad
för det här
kanske att jag inte har hamnat så rätt som jag
så länge trott
men ska man ändå inte vara berättigad en plats
där uppe
även om man inte hörs och syns mest
jag vet inte
men ibland tror jag att jag är lite för liten
för den här världen
otillräcklig...



I've got to find something to believe in...



Dagens soundtrack #2: Beyoncé - Halo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0