Telling you...

to take your time...




"hemkommen" från shoppinghelvetet
jag vet varenda gång att jag kommer få ångest
bara vi har kommit till avdelningen för schampo
och balsam
alla som varit i ullaredet vet att det är alldeles i början
samma sak idag
men gratis är ju alltid gott
tack lilla mamma



I dream a  dream that can't come true...




för hemma räknas numer som växjö
vilket gör att jag inte är hemma förrän imorn
först ska jag spendera en natt till på soffan
hur jag hamnat där en historia
alldeles för långrandig för att dra här
och planen är att jag ska spendera större delen
av sommaren här
eftersom jag jobbar
jag får nog ändra den planen något...




Dagens soundtrack: Kid Cudi vs Crookers - Day 'N' Night



gamla gamla tider....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0