When you are...

feeling tired
I'll lay there whit you
when you get up early in the morning
I'll get up with you...





och om du bara öppnade ögonen
och såg
skulle du se vad jag ser
och vad jag ser
är en perfekt kombination
en som sällan skådats
och därmed bör bevaras
tillsammans skulle vi kunna utföra
stordåd
och gud vet att jag behöver ett mirakel
så öppna dina ögon
 och tillsammans med ödet ge mig en chans
en chans jag är värd
och en chans jag aldrig komma låta
bli förgäves




If you have a craving
I'll get it for you
if you wanna take a ride
all by yourself
I'll be waiting for you...



för övrigt har jag blivit övergiven på campus
och har ingenting att göra
egentligen vill jag åka till urshult
och kolla på div 6 premiär
men det är inte direkt cykelavstånd
så då tänkte jag sandsbro och elitfyran istället
men cykla är ju inte så jävla kul egentligen
why oh why sålde jag Betsy?!



Dagens soundtrack: John ME - Love is my drug



Saknar min Betsy... även om hon var lite skitig då och då


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0