Where are you...

when I need you?



varning för självömkan
och klagohörna
men jag är så trött
trött på att allt är så förbannat meningslöst
trött på att precis allt är tråkigt
trött på att va fullständigt värdelös
trött på att vara så jävla dålig på allt
jag tar mig för
trött på inte vara omtyckt i "rätt" kretsar
trött på att vara den enda kvar som inte hittar
någon
helst av allt skulle jag vilja stänga in mig
i lägenheten resten av dagen
och gräva ner mig i mina tycka-synd-om-mig-själv-tendenser
men jag har betalt tvåhundrasjuttiofem spänn för att
spendera kvällen i mitt eget sällskap på en konsert
och det skulle svida för mycket i mitt småländska
sinne och på mitt knapra studentkonto
att låta den gå till spillo

FANFANFAN




Dagens soundtrack: ...



redhead...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0