jag kan få...

dig när du vill...



vi konstaterar lätt att karl johan nilsson
är den snyggaste innebandyspelaren ever
å andra sidan har vipers den med finast bakdel
och finaste smajlet
så att eeeh...
för övrigt förlorade vipers men inte utan kamp



och jag undrar om inte vissa är värda att vänta på
kanske inte för alltid
men för en stund till iaf
trots att jag lovat att inte gå den vägen igen
det är ju inte direkt så att jag har
så mycket annat för mig...



imorrn är det tillbaka till betongbunkern
fem dagar kvar.





Dagens soundtrack #2: Franz Ferdinand - Michael



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0