No more living...

your life in the shadow




idag har henke försökt paja mitt knä
på jobbet
det var iofs efter att jag omedvetet
försökt halshugga honom med ett av oken
när jag körde fram näten
hans försök resulterade dock i ett "bättre" resultat
eftersom jag gått runt och haltat hela dagen
farlig dag på jobbet
nio arbetsdagar kvar
och det känns som nio för mycket...


ser fram emot tyrolen de luxe på lördag
missar fredagen och christian kjellvander
vilket stör mig en aningens
dock blir det istället pixbo och henrik quist
det är inte så illa det heller...




Dagens soundtrack: Queens of the stoneage - Little sister





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0