Så det här fingret...

är till Dig som tvingade mig
och det här fingret är till Dig
som dumpade mig
fingret jag ger dig fingret....



har återigen drabbats av den där sjukdomen
som jag själv inte ser men andra gör
det blev inget tyrolen och kanske är det bra
för min ekonomi
mindre bra för min självkänsla och mitt sociala behov
jag har en sak på schemat innan hemflytten till campus
på fredag
och det är att umgås med L
resten skiter jag i...




...allting Du har sagt till mig
jag visar nu mitt hat mot Dig
jag lyfter fingret upp i skyn för Du
Du kommer aldrig komma nära mig
hörde Du det jag hatar Dig
och Du är ingenting för mig
Din flickvän hon ser ut som stryk och alla vet
att Du är ett psyk




men vissa har finare leenden än andra
och det är lite trevligt att se dom då och då
för övrigt vann aik över pixbo



Dagens soundtrack #2: Guldgossen - Cpfingret





Ngn som vill köpa en bil åt mig?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0