Västerbron...

I hate walking on you




jag kanske skulle skriva nåt
typ om att jag har jobbat hela helgen
mina sista  lediga dar på semestern
eller att det var dans i det där vägskälet
här i vislanda igår trots att det aldrig faktiskt
befunnit sig i ett vägskäl
eller att lovisan och jag blir närmre och närmre
och de andra faller längre och längre ifrån
och jag kan inte klura ut dom det är vi två som går
eller dom?
eller att det är tillbaka till betongbunkern imorrn
och ett par veckor kvar tills återkomsten på campus
men jag gör inte det...





Dagens soundtrack: Orkar faktiskt inte bry mig om det....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0