'cause the fireworks...

have started
and the snowflakes
shape my name



jag läser hos folk om året som gått
trenden iår är att sammanfatta tvåtusennio
månadsvis
det gör jag inte jag
och jag vet inte riktigt om det beror på att
jag har minne som en guldfisk
och knappt kommer ihåg vad jag gjorde förra veckan
eller för att mitt liv är förhållandevis innehållslöst
vilket gör att jag inte har så mycket att sammanfatta
däremot vill jag gärna påminna mig själv
om att inte göra samma misstag som vid detta års
födelsedagsfirande på grace
vilket för övrigt gäller även för alla andra kommande år
jag vill också påminna mig själv om att ta tag
i alla de här tatueringsplanerna jag har
därav behovet av att kamma hem stipendiet på csm-dagen
samt att uppmärksamma de personer som bör uppmärksammas
och spendera mindre tid på de som inte
verkar bry sig särskilt mycket...

sist men inte minst vill jag bara påpeka att det nya året
inte har så mycket att leva upp till när det gäller
bra händelser
så redan nu ser tvåtusentio ut att bli ett bättre år
än det här


Gott Nytt År på Er Folket




Dagens soundtrack: Same as before





Kommentarer
j

Gott nytt år!

2010-01-01 @ 01:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0