Det är ibland...

som förut
ibland har jag känt att jag duger
det har hänt att jag samlat ihop
nog med mod att gå ut...




efter några om och men
hamnade vi återigen på grace
läggdags vid 0430 i morse
efter en lång och jävligt kall promenad
hem från stan
inte vår allra största stund för emsx2
när vi kom på den idén
men trevligt hade vi!
och när folk börjar prata om att man är född 1990
ja då kan man ju inte klaga...

återigen en väldigt trevlig helg
dock har jag en känsla av att herr stark
inte blir så imponerad till morgondagens
handledning... oj då!




i gryning när krogen har stängt
faller bjällror från alla...




Dagens soundtrack: Lasse W - Vänner



Vöikers styrelse var på lanterna i fredags, hmm?!

Dessertbuffén på Vipers julbord - fyra av fem toasters!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0