Det har varit...

tungt och grått
jag är frusen än
det här livet sköljde bort oss
och vi glömde våra minnen





jag blir väldigt väldigt rastlös av att vara sjuk
och när jag blir väldigt väldigt rastlös
börjar jag grubbla väldigt väldigt mycket
och när jag grubblar väldigt väldigt mycket
ja då vill jag bara åka hem till spjutaretorpet...





har du hittat rätt
kan du höra ditt skratt
kan du leva vid en brant med ena foten
över kanten?
vi vinner ingenting
och vi får inte vänja oss
för då är allting förstört...






Dagens soundtrack #2: Lasse W - Jag är hos dig igen







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0