Du kommer aldrig...

komma nära mig
hörde du det
jag hatar dig
och du är ingenting för mig
din flickvän hon ser ut som stryk
och alla vet att du är ett psyk





2009 börjar gå mot sitt slut,

här är en sammanfattning av ditt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Alla... eftersom jag inga hade
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jaa
4. Dog någon som stod dig nära? Det skulle man väl kunna säga...
5.Vilka länder besökte du? Inte ett enda
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Kanske inte riktigt vill ha det, men kanske behöver
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2009-05-02 kommer vi aldrig glömma
8. Vad var din största framgång 2009? Klä ut sig till ängel var rätt bra och att börja rida igen
9. Största misstaget? Att tro att man kan vinna allt om man bara vågar... vågade och vann inte ett skit visade det sig
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? BÖrjade året med att vara sjuk och missa Gothia samt har benhinnorna fått sig en rejäl "smäll"
11. Bästa köpet? Mina nya innebandyskor kanske?!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Andra...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa mina två födelsedagsfiranden, faktiskt!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Coldplay - Fix you, Emelies låt
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid hemma i Weset
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat tid på meningslösa bindningar
18. Hur tillbringar du julen? I Weset med la familia!
19. Blev du kär i år? Skulle jag inte vilja påstå, sånt där är bara för naiva människor!
20. Favoritprogram på TV? The Big Bang Theory, hela dagen lång
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-serien, surprise!
22. Största musikaliska upptäckten? Hmm... alldeles för svårt
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Får oftast inget jag önskar mig
25. Något du önskade dig men inte fick? MASSA saker, en ny cykel t ex
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ? Stängde in en massa folk i min pyttelilla lägenhet, insöp mängder av alkohol och drog till Sivans... repris på lördagen, fast med annat sällskap och Grace istället för Sivans... både kvällarna slutade likadant fast ändå inte samma................................. (:
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Har jag påstått att det varit bra?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Oberäknelig
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, hästarna och hemma i Spjutaretorpet
30. Vilken kändis var du mest sugen på: Hmm... Jesper Rönndahl
31. Vem saknade du? Emelie
32. De bästa nya människorna du träffade? Kan man byta ut människor mot Finchen? Har inte träffat så mycket nytt folk, skulle vara Vipers-folket då...






Dagens soundtrack #2: Guldgossen - Cp-fingret




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0