I could have been...

someone
well so could anyone



den senaste veckans drömmar
har varit ockuperade av han som
vi inte längre nämner som mr nice guy
det är en aningens störigt
särskilt när det är svarta ballerinakjolar
och enorma studsmattor med i bilden
nej jag vet
allting står inte riktigt rätt till med
mitt huvud
allra mest stör det mig nog
att de där drömmarna är just precis
bara drömmar


för övrigt folket
merry x-mas

för övrigt nummer två
så vet jag att elin sigvardsson
gjorde en jullåt till morgonpassets jullåts
tävling som går i stil med
I'm dressed in red to hide the fact that I am
blue...
den hade definitivt hittat in som dagens soundtrack
men jag har som vanligt inte hittat den



jag är dock klädd i rosa idag
och ser ut som en prinsessa!





Dagens soundtrack: Håkan Hellström - Fairytale of New York tillsammans med Tyskarna från Lund - Achtung X-mas



Kommentarer
j

God Jul Prinsessan!



Love me without heart heter nog låten men hittar den inte att lyssna på.

2009-12-24 @ 14:44:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0