Och jag...

glömmer bort att andas




jag blir faktiskt lite rastlös av dagar
då jag inte har något inplanerat
det händer inte så ofta nu för tiden

nu för tiden kanske är en rätt bra
benämning överhuvudtaget på den här helgen
nu för tiden är playern från de gamla dagarna
på väg att bli pappa
min kära kusin vitamin har flyttat ut till landet
och skaffat hund precis som hon alltid sagt
att hon aldrig skulle göra
och jag skulle komma på en tredje sak att skriva
här för det ska man göra
det ska alltid vara tre
men istället kan jag konstatera att det bara är jag
som lever kvar i det förflutna
när ska jag sluta upp med det?





Dagens soundtrack: Kent - Socker





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0