Tears stream...

down your face
when you loose something
you can't replace





Emelie
jag drömde om Dig inatt
var vid Din grav
Du vet den med flest blommor
och helt plöstligt var Du där
som om ingenting hade hänt
som om någon nånstans gjort fel
och nu rättat till det
så att Du var här hos oss igen
och världen blivit normal, verklig
och jag kunde se den där tatueringen
jag haft framför ögonen i en veckas tid
eftersom det var någon låt på radion
som gick likadant
'all eyes on me'
och det är skrämmande hur tydligt jag
jag kan se den
men sen kom snön och täckte allting
alla blommor alla kort på Dig och Elsa
och sen kom känslan
den där känslan av att någonting
kommer gå väldigt, väldigt fel
som att Du var där som den ängel
Du numer är
för att varna för vad som komma skall




I promise you
I will learn from my mistakes...





tack för snön Emelie
tänker på Dig
tänker på Elsa




Dagens soundtrack: Coldplay - Fix you







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0