They've got...

cars big as bars
they've got rivers of gold
when the wind blows right through you
it's no place for the old



jag lovar
snart brister det
det är som en skakad coca cola-flaska inuti
och kolsyran måste ut
men det finns ingenstans att ta vägen
och det trycker på
hårdare och hårdare
och jag vet inte var jag ska göra av det
jag vill ta sönder något
men man ska va behärskad
och kontrollerad och en någon slags jävla förebild
och inuti alla de där aggressionerna jag går
runt och bär på
börjar ångesten återigen göra sig påmind
varför kan det aldrig vara rätt att vara jag?




I could have been someone
well so could anyone





Dagens soundtrack: Håkan Hellström - Fairytale of New York






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0