Well she better be...

someone special
she better be
more in love
than me...




för att säga sanningen
jag trivs bäst i ensamt sällskap
men en kall 33 cl's cola i aluminiumburk
och en bra film på teve en lördagkväll
jag skulle kunna ha det så för alltid
och inte sakna något eller någon


däremot skulle jag gärna byta bort
fem dar i rad på jobbet
jag hinner inte egentligen eftersom
jag borde skriva c-uppsats
hur kunde jag va så dum?




he better be
someone special
better be
coming very soon





Dagens soundtrack: Anna Ternheim - Better be (naked version)


Min käre bror och jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0