Åh åh...

klubbland
Åhåh..



jag förstår inte varför alla jag tycker om
ska behöva fylla år i februari mars?!
min kära svägerska - 16/2
Theo - 19/2
Tobias - 3/3
Malle - 8/3
Emilpemil - 14/3
Kusin Vitamin - 23/3
SweetMarie - 25/3
idag har jag inhandlat den första presenten
och nu kommer det bara rulla på


härlig träning
gillar fys
dock inte med virus i kroppen
allting blir så mycket jobbigare
och hela artikeln färdigläst
och imorn blir det början på nästa uppgift
1000 - Alexas place!




Dagens soundtrack #3 (?): Miss Li - Oh boy



Theos 2 årspresent, Börje! Tyckte det satt fint...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0