and then...

when the grey morning comes
you'll forget about me



jag kom på en låt
eller om jag lyssnade på den innan idag
som passade för tiden
och för tillfället
men det har jag som vanligt glömt bort
istället har jag en aningens feber
som jag försöker förtränga
och en hals som inte är riktigt lika lätt
att göra detsamma med
men det är seminarie imorrn
och träning och grejer som ska fixas
så jag har inte tid att vara sjuk
inte en gång till..




Dagens soundtrack: Marit Bergman - Stay til its over





.kärlek.


Kommentarer
Anonym

http://www.lastfm.se är bra för att se vad man lyssnat på i efterhand och en del annat om du lyssnar från datorn. Vanliga skivor och radio funkar det inte för så klart så då hjälper det inte.

2009-02-10 @ 00:11:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0