'cause all I've ever...

got from trying
is this headache
and heartache
and pain



det är konstigt hur man bara
på några minuter
kan gå från en trivsam känsla i hela kroppen
till att rasa sönder och samman
på bara några minuter
jag har ju intalat mig
och förberett mig för det här
jag har under halva säsongen vant mig
vid torsdagsträningens laguttagningar
besvikelsen har den senaste tiden varit hanterbar
men så öppnas en dörr
möjligen två
och man anar ett ljus på andra sidan
en möjlighet
en chans
så hoppet pickar försynt på uppmärksamhet
men man ska aldrig tro sig om någonting
det är ju så
åter igen
och att senare får en förklaring
om att det inte handlar om favorisering
och att det är två matcher kvar
och att speltiden kommer... i någon utav dom
(jamen tack för att jag får chansen i en fullständigt
betydelselös jävla seriematch som ingen orkar bry sig om!!)
Och nej det handlar inte om favorisering
det handlar bara om att plocka ner varenda forward
som möjlig back för att slippa ha mig där
Och det handlar om att ta någons självförtroende
och smula sönder det så jävla totalt
Och det handlar om ta ifrån någon
en av de få saker som gått att älska...




Dagens soundtrack #2: Steso songs - Chaplin song


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0