'cause I know...

how I feel
about you now




jag spenderade min sista fredag
som tjugotreåring med att städa lägenheten
jag t o m duschade växterna
och diskbänken är numer så blank
att det går att spegla sig i den
idag däremot har jag inte gjort mycket vettigt
förutom att äta glass och frukt med en nära vän
jag ofta tror att jag tappat bort
ojat mig över de nya hålen i öronen
som inflammerar sig
och kollat på ungdomsfilm
eftersom det är den typ av film
bland annat
som tilltalar mig
kanske inte alltid så mycket själva filmen
som soundtracket

och imorn blir det studiebesök
i tingsryd
bättre det än hålan
gud
och jag för den delen
glömde bort




Dagens soundtrack: Sarah Harding - Wild child


min numer skinande diskbänk!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0