det finns ingen...

poäng i att vara fri längre
för jag vet
att den här natten kommer döda mig




jag har oftast varit lite smått paranoid
men nog aldrig riktigt haft fog för det
tills igårkväll
då uppmärksammade Alexa
att utifall man befinner sig på andra våningen
i mitt hus
och känner sig en smula röksugen eller dylikt
så finns det en alldeles utmärkt dörr att öppna
i korridoren
det är bara det att därifrån
ser man rakt i min lägenhet
inte för att jag har så mycket att dölja
men en och annan gång är man ju rockstjärna
ett plus i kanten är ju iaf att jag numer kan
kalla mig paranoid
utan att överdriva!



Dagens soundtrack #3: Mando Diao - Dance with somebody



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0