I need a place...

to hide
before the storm begins



jag lägger ner mats glemne nu
jag har ju trots allt tagit reda på syftet
med hans utvärdering
kanske inte är något att skryta om
då det står klart och tydligt i sammanfattningen
på första sidan
men det blir biblioteket imorn eftersom det definitivt
är det bästa stället att studera på
och jag lovar att det blir bättring då
för nu måste jag klura lite mer på stairway to heaven
barréackord och gitarrer som stämmer om sig själva
sen blir det nog den långa vandringen
bort till alexa
jobbigt läge att hon och lilla stella
ska bo hela två hus bort
extraträningen får utebli den här veckan
satsar på att bli frisk istället
eller nåja...




Dagens soundtrack #2: Jonna Lee - Human



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0