I said that...

Oh boy
you make me feel like
no boy
could make me feel like
you



jag säger såhär va
att universitetsbiblioteket i växjö
det är bra grejer det!
för övrigt är redbull också bra grejer
i vissa avseenden
just nu är jag speedad som fan
enbart för att jag skulle överleva
dagens föreläsning
med han som aldrig slutar pratar
jag tål nog inte koffein riktigt
för övrigt blev det middagsbuffé
med philip och frida
vilket slutade med att frida och jag
gjorde slag i saken och testade sushi
det var väl ingen höjdare direkt...




Dagens soundtrack #2: Definitivt 50 spänn - Finkel Rokkers - Inte just precis den här låten kanske...




Frida är inget större fan av rå fisk...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0