Och det är så...

jag säger det
Du är det finast jag vet



jag kan verka tjatig
men det är inte så ofta det händer
att jag finner någon tillräckligt intressant
att lägga märke till
och jag säger då det
att jag skulle kunna drunkna i det där smajlet
samtidigt vet jag att jag är fullständigt
chanslös
eftersom jag aldrig varit
och aldrig lär bli bra nog
för tillfället är det dock något
jag försöker förtränga så gott det går
för mr nice guy (:




I'm thinkin' about my doorbell
when are you gonna ring it?!




Dagens soundtrack: The White stripes - Hardest button to button



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0