Will not...

let my sadness show




jag finner det en aningens komiskt
att lärararna vid csm jämt och ständigt
påpekar för oss studenter att vi måste
kunna hålla många bollar i luften
när de själva inte föregår med sådär
jättebra exempel
som att skicka ut ett mail med RÄTT gruppindelning
klockan sju en söndagkväll
dagen innan själva seminariet
och eftersom jag inte kollat min mail
och var helt säker på att jag började klockan nio
befann jag mig på biblioteket vid åttasnåret
för att skriva ut mitt finfina arbete
bara för att upptäcka att jag kunde sovit två timmar
till
nu blir det istället sport promotion and sales management
och kapitel nummer fyra - Sport ticket sales staff training
mycket intressant



å andra sidan hade jag inte fått den start på dagen
som jag numer tycker alla dagar borde ha




Dagens soundtrack: Steso songs - Blinding light of love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0