Darling...

you got it all
so hold on



alltså
det här pluggandet är inte för mig längre
jag vet inte vad jag gör här
hjärnan är antagligen överansträngd
det krävs inte så mycket liksom
jag vill mest bara tjäna pengar
som jag kan spendera på någon mer kreativ
utbildning
och en resa till LA
men så jag ju drömmare
och det är väldigt lite verklighet
och än mer grävskopor med salt

och jag är besviken cdon
jag vill ha mina böcker nu



I will wrap you in my arms...



och jaa jag har skrivit precis samma sak
som innan
men med andra ord
fantasifull jag är!

fr o m kl 2000 kommer jag vara väldigt upptagen
grammisgala top model
och robynkonsert
på tre olika kanaler... Hit med kontrollen!



Dagens soundtrack #2: Robert Pattinson - Never think


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0