Det går ett...

hjärtligt litet tag
sen tillhör jag
ett slag för sig
ett slag till intet dömt
ja snart är allt i tystnad
borglömt
stackars dumma lilla mig



redovisningen gick hyfsat
i mina ögon
mer än hyfsat i andras
vilket är kanon

och sen kommer man hem
och påminns om det som gått förlorat
om något som man för tillfället
inte vill tänka på alls
men inte kan undslippa
så man gör sig oåtkomlig
och önskar att man fick spendera lördagen
med föräldrar som älskar en oavsett vad
istället för i en svettig inomhushall i IKEA-land



ja en dag försvinner jag ur dina ögon
som en svår och jobbig grej





Dagens soundtrack: Marit Bergman - You were never really mine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0