Here's this feeling...

again...




tack för omtanken sötnötter
lever det gör jag
men frågan är om det blir nåt
tåg till gothia cup för min del imorrn
känns för jävligt
men vettefasen om jag orkar
blääh


och jag märker att andra verkar summera
året som gått
för egen del känns det överflödigt
eftersom tvåtusenåtta var en väldigt mediokert år
och jag vet inte om det hade resulterat i något
läsvärt överhuvudtaget
såg håkan två gånger om
och kunde gjort det flertalet gånger till
flyttade närmare universitetet
men kom längre ifrån de som betydde nåt
och trots att jag trivs som fisken i vattnet
är det en trivsel med ett konstant gnagande
hål efter något som lämnats kvar
årets största besatthet följer med in i tvåtusen nio
och jag lär väl inte ge mig
förrän jag läst hela serien ett antal gånger
som tidsfördriv tills dvd:n utkommer
tvåtusennio lovar inte mycket
och på många sätt kan det bli det värsta
året någonsin
om inte den vita läker som hon ska
men det hoppas jag
för annars går hela världen riktigt jävla sönder




Dagens soundtrack: http://www.youtube.com/watch?v=KKPBtZ0Zzok



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0