Stay with me...

honey
stay with me



det här är jävligt drygt och tråkigt
men jag försöker bli så pass trött
att jag kommer kunna sova utan störningar
och jag utlovar ett pris till den eller de
som orkar läsa igenom listan
hehe


  1. Vem är du? Emmie

  2. Attityd: Tystlåten, med dåligt temperament

  3. Ålder: Alldeles för gammal

  4. E-post: Min studentmail från MKV

  5. http://englabarn.blogg.se/

  6. Bor: Campus i Växjö

  7. Du bor: Tillsammans med guldfisken Åke, gjord utav plast

  8. Ekonomi: Nästintill obefintlig fram till den 25:e januari

  9. Civilstatus: Player... (:

  10. Stjärntecken: Stolt Vattuman

  11. Din sämsta egenskap: Blyg

  12. Din bästa egenskap: Bra på att lyssna

  13. Internet explorer, Mozilla, Netscape: Explorer

  14. 1024*768 eller 800*600: Eeh... siffror liksom?!

  15. Mac eller PC: PC, men kommer ihåg att jag gillade Mac till filmredigering

  16. Husdjur: Hund, katt och två hästar... iaf hemma på landet

  17. Familj: Mamma, pappa, två bröder, en svägerska och tre brorsöner

  18. Kroppsdel du har mest nytta av: Huvvet kanske?!

  19. Kroppsdel du tycker bästa om: Räknas naglar?!

  20. Jag sover till: Sömnproblemen slår till, ungefär två timmar efter jag somnat

  21. Djur jag är lik: Har samma humör som Coralle, min älskade goshäst

  22. Tror du på något: Håkan Hellström

  23. Frisyr: Alldeles för schletet, svart hår med en lugg som är inte stort behov av Nannies hjälp!

  24. Hårfärg: Rocksvart, fejkat sådant... har väl nån mellanbrun egentligen

  25. Ögonfärg: Grön

  26. Längd: 172

  27. Vikt: Kommer inte ihåg senast jag stod på en våg...

  28. Skostorlek: 39.5

  29. Gillar: Robert Pattinson och Twilight

  30. Ogillar: Att jag bor i Campus kallaste lägenhet

  31. Favoritmat: Vegetariskt

  32. Favoritglass: Magnum Vision

  33. Favoritdessert: Glass

  34. Favoritpizza: Hawaii, utan skinka, med bearnaisesås... Rätt fattigt, jag vet!

  35. Favoritdryck: Mjölk och Coca cola i aluminiumburk

  36. Gillar du godis: Till viss del

  37. Isåfall vilken sort: Räknar inte choklad till godis, men surt brukar va rätt gött

  38. Favoritdrink: Det mesta med mjölk i och Redbull/Jäger

  39. Favoritfilm: Just nu, Twilight!!

  40. Favoritdag: Fredag

  41. Favoritklädesplagg: Träningsbyxor

  42. Favoritbok: Allt med Johanna Nilsson och Åsa Ericsdotter, samt Twilight för tillfället

  43. Musiksmak: Indie/pop/rock

  44. Favoritdoft: Hypnose, Ckin2U och häst

  45. Favoritblomma: Eeh nåt som inte dör så lätt, men orkidéer är fina att titta på och den har inte dött.. än!

  46. Vem/vilka vet mest om dig: Kusin Vitamin

  47. Liknar du en kändis: Nää, kan jag inte tro men hade gärna påmint om Ashlee Simpson Ehh jaa

  48. Senast köpta skiva: Markusevangeliet

  49. Senast film på bio: Twilightx2

  50. Bästa låten i världen: Just nu John M.e - Love is my drug, MGMT - Kids och Håkan - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

  51. Senast lästa bok: Breaking dawn - Stephenie Meyer

  52. Favoritförfattare: Åsa Ericsdotter, Johanna Nilsson, Stephenie Meyer, J K Rowling

  53. Öl eller vin: ÖL!!

  54. Bästa årstiden: Vinter

  55. Älsklingsfärg: Svart/rött

  56. Skulle du aldrig ta på dig: En viss form av underkläder för kvinnor..

  57. Vad ville du bli när du var liten: Ridlärare

  58. Blev du det: Armerare på Abetong?! Knappast..

  59. Brinner för: Min eld går på sparlåga för tillfället...

  60. Sportbil eller familjebil: Ford Mustang -65 hela tide varje dag!

  61. Katt eller hund: Bådeoch

  62. Har du nån noja: Alldeles för många och vissa väldigt ytliga

  63. Fobier: Ormar, sjukligt!!!

  64. Deppig eller glad: Fråga eller påstående?!

  65. Politiskt insatt: Inte alls... sunt förnuft som gäller

  66. Värdesätter du ärlighet: Till en viss gräns...men i längden vara den!

  67. Brukar du dra vita lögner: Behöver jag såå...

  68. Är det okej med vita lögner: Till en viss gräns

  69. Känner du en mytoman: Hur ska jag veta det?!

  70. Har du pojkvän/flickvän: Nope, knappast!

  71. Är du kär: I Robert Pattinson... dock på avstånd!

  72. Hur tidigt stiger du upp: Beror på

  73. Är det bra eller dåligt: Jaa, det beror ju på!

  74. Skriver du dagbok: Blogg..

  75. Gillar du att slåss: Inte mer än på tevespel som TEKKEN

  76. Vad har du på dig just nu: Träningskläder... no shit!

  77. Ikväll ska du: Kolla P3 Guldgalan

  78. När var du senast riktigt full: Var inte överdrivet full förra fredagen, men tequilan bidrog ändå med en opassande huvudvärk dagen efter!

  79. Strand eller utomhuspool: Spelar ingen större roll, så länge man ser bottnen

  80. Favoritserie: OTH, Gilmore girls, Veronica Mars, Buffy, The Class

  81. Gillar du seriehjältar: Om gestaltas av fina pojkar på film, som typ Christian Bale

  82. Hur många biologiska syskon har du: Två

  83. Isåfall, vad heter de? Morgan och Martin

  84. Hur många timmar sover du/natt: Alldeles för få

  85. Vem är snyggast i världen: Just nu, Robert Pattinson, med Ryan Gosling på andra plats

  86. Vad är du allergisk mot: Lite nickel då och då

  87. Ska du duscha idag: Nope, har match imorrn

  88. Vad är det för veckodag: Fredag, i cirkus femtio minuter till

  89. Vad är det för datum idag: 2009-01-17 ... min tevelicens skulle varit betald igår.. ajdå

  90. Vad gör du nästa år: Ett jävla tag tills dess, avslutar mina CSM-studier

  91. Målar du naglarn: Det händer då och då jaa

  92. Vad luktar det hos dig just nu: Emmie

  93. Är du uppväxt i stan eller på landet: Landet

  94. Har du utländska föräldrar: Nope

  95. Gillar du att laga mat: NEJ!

  96. Märkeskläder eller Secondhand: Min ekonomi tillåter inte märkeskläder, men jag hade gärna haft tillgång till dom ändå! Men second hand hade gått lika bra det... bara det är snyggt!

  97. Hur många par skor har du: Femton, tjugo stycken, ballerinaskor kan man inte ha för mågna

  98. Är du sexuellt frustrerad: Svår fråga...

  99. Vem är snällast just nu: Alla mina härliga flickor i mitt flicklag som fixade 3 poäng idag

  100. Har du ont: I ryggen och i huvvet

  101. Använder du hårspray: Jaao, och mousse och straightening-gojs

  102. Kan du stå på händer: Om jag böjer mig tillräckligt långt ner kan jag ställa mina fötter på händerna ja!

  103. Favoritsåpa alt dokusåpa: The Hills och The City

  104. Vänster eller högerhänt: Höger

  105. Hur många handväskor äger du: Två som jag använder

  106. Hur många bilar har du: Ingen... :( Betsy kom hem!!!

  107. Hur många Emma känner du: Enligt Facebook, 3

  108. Vad tycker du om idrott: Gött!!

  109. Gillar du att fotografer: Japp, hade gillat det än mer med en digital systemkamera!

  110. Gillar du musikaler: Nope

  111. Salt eller socker: Beror på humör

  112. Tittar du på sport: Mestadels innebandy, hockey i div 5 fotboll (iår blir det väl div 6!!)

  113. Vad isåfall: ...

  114. Tränar du: Sporadiskt, eller jaa innebandy

  115. Har du bra kondition: Har varit sjuk ett tag, så nope

  116. Trådlös eller trådmus: Trådlös?!

  117. Gillar du ketchup: Till pommes och pasta

  118. Sushi eller hamburgare: Aldrig testat sushi, så då får det väl bli burgare om den är veg

  119. Små eller stora bokstäver: Små, alltid små

  120. Blyga eller framåt killar/tjejer: Spelar inte så stor roll

  121. Är du bra på att måla: I mina ögon inte särskilt, i andras något bättre

  122. Vad har/hade du MVG i: Vad hade jag inte MVG i?!?! ;)

  123. Vad har/hade du IG i: Matte C, på högskolenivå

  124. Är du student: Ja

  125. Favoritlaget: HV 71

  126. Din bästa ovana: Knäcka knäna

  127. Din sämsta ovana: Dricka Coca cola!

  128. Vilket museum var du senast på: Smålands, nåt med glas här i stan... jaa....

  129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du då välja: Hela liiiiivet är väl ett äventyr?!?! ;) Snorkla med massa coola fiskar

  130. Har du åka luftballong: Nej

  131. Om inte, skulle du vilja: Jag har utveckalt en viss höjdskräck, så det är tveksamt

  132. Har du utövat extremsport: Inte mer än att cykla i snöstorm...

  133. Har du någon tatuering alt piercing: Both...

  134. Har du magmuskler: Det har vi väl alla, vissa syns bara mer än andra

  135. Använder du smycken: Mer än gärna

  136. Är du feminist: Vi är alla människor!

  137. Favoritinredningspryl i ditt hem: Just nu, min svarta plastgran med massa silverkulor i

  138. Är du glad nu: Mest jävligt trött...

  139. Var du glad igår: Tills jag kom hem från dagens bravader med Ems och Alexa

  140. Känner ud någon som jobbar på sjukhus: Ja

  141. Vad gör du just nu: Vad verkar det som?!

  142. Kaffe eller te: Pest eller kolera?!

  143. När grät du senast: När Coralle hade kolik, senast jag kommer ihåg iaf

  144. Sexigaste kroppsdel: Min eller någon annans`!

  145. Om du vore en färg: svart, alltid svart... eller grå!

  146. Du har kysst 0-10/11-20/21-40: Sorgligt nog, 0-10 skulle jag tro.... på gränsen till 11 kanske, näää...?!

  147. Sexuell läggning: Hetero... än så länge iaf!

  148. Du har pojkvän/flickvän/båda: Har inte den frågan redan varit?!

  149. Barn: älskar barn/älskar göra barn: Inget av det.... så länge det inte är mina brorsöner för DOM älskar jag!!

  150. Bästa plats på jorden: Spjutaretorp

  151. Pluggar och vill bli: Coaching and Sports managemen, miljardär

  152. Jobbar och önskar du kunde: På Abetong och Inter Sport, önskar jag kunde göra nåt kreativt

  153. Personer du alltid kommer vara kär i: GAAAAH!

  154. Vem krossade ditt hjärta: Och släpade det i glassplitter längs nylagd asfalt, tillsammans med grävskopor av salt att stö i såren?!?!?! En idiot!

  155. Politiker du älskar: Gustav Fridolin, räknas han än?!

  156. Barnprogram du avskyr: Teletubbies, och Emil ÄLSKADE dom när han var liten

  157. På din fritid: Innebandy

  158. Men vill: Måla och spela innebandy

  159. Om sex månader: Sliter på Abetong

  160. Samlar på: Bortkastade relationer

  161. Favoritmålning: De små gula hästarna av Franz Mark och en av J E Sullivan

  162. Gillar du konst: Japp

  163. Kändis du skulle vilja vara: Kristen Stewart (vem skulle inte vilja va henne och få byta saliv med Robert?!) Fast Robyn är jävligt grym oxå... eller Marit

  164. Kändis du skulle vilja vara med: !!!!!!!!!!!!!

  165. Du ångrar att du inte: Lät bilen vara kvar där den borde och knäade en jävligt hårt i skrevet!

  166. Du blir glad av: Oväntade sms och umgänge med dom jag tycker om

  167. Du blir förbannad av: Orättvisor och att alla jämt ska försöka ändra på en

  168. Din bästa raggningsfras: Har jag en sån?!

  169. Drömjobb: Köra ismaskinen i Kinnarps...

  170. Om du fick tio miljoner: Hade jag köpt en Ford Mustang, betalt CSN, fixat resan med Ems/Alexa/El Frido och slängt lite pengar på min familj

  171. Bästa stället i ditt hemland: Gbg, Kalmar, Jönköping och Halmstad

  172. Mobil: Slängde min älskade Sony Ericsson i golvet och får dras med min gamla kassa Samsung eller mammas gamla NOKIA

  173. Största hemligt: som om!

  174. När ingen ser dig: Är jag rockstjärna!

  175. Nära-döden-upplevelse: Halsinfektionen förra vintern...

  176. Ditt livs bästa ögonblick: En grej...

  177. Bok och låt du önskar att du hade skrivit: Harry Potter och Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

  178. Dina bästa festkläder: Min punkprinsessklänning från H&M (:

  179. Bästa tekniska uppfinning: Plattången

  180. Levande begravd eller levande kremerad: Återigen, pest eller kolera?! Får panik enbart av tanken

  181. Du kommer till himlen/helvetet: ?!

  182. Brott du begått: Fortkörning....

  183. Fest eller filmkväll: Både

  184. Bästa känslan: Seger

  185. Värsta känslan: Panikångest och avsked

  186. Säger du jämt: Ehmm... Gött

  187. Har du någon bästis: Kusin Vitamin

  188. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Och vad har du med det och göra?!

  189. Chokladsås eller vispgrädde: Chokladsås!!!

  190. Bästa citatet: And so the lion fell in love with the lamb... Om absolut ingenting kan gå fel, så gör det det ändå

  191. Det dummaste du har hört: Att EMD vann en grammis för bästa låt!

  192. Körkort: Jaoo

  193. Vilken bil äger du: Saknar fortfarande Betsy

  194. Ska du ha hus: Isåfall ett svart med vita knutar...

  195. Vilken färg har du på dina tånaglar: Vanlig






Dagens soundtrack #3: Markus Krunegård - Jag är en vampyr



Kommentarer
Anonym

har läst hela listan

det krävs inte något pris för

vilket kanske säger nått

hoppas du kunde sova bra iaf

2009-01-18 @ 16:27:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0